H CPI επενδύει στην αγορά του AUTO ID –Automatic Identification & Data capture

Η CPI, στα πλαίσια της διαρκούς προσπάθειας για περαιτέρω ανάπτυξη και αναγνωρίζοντας τη σημαντικότητα του Mobility στις σύγχρονες επιχειρήσεις ως μέσο γρήγορης και άμεσης πρόσβασης στην πληροφορία, αποφάσισε να επενδύσει στην αγορά του AUTO ID -Automatic Identification & Data capture.
Η αγορά αυτή συνάδει πλήρως με τη φιλοσοφία της εταιρείας, καθώς περιέχει H/W (ID Card Printers, Barcode Printers, Mobile Terminals, Handheld Scanners, Handheld Portables, RFID readers, κλπ.), S/W, καθώς και υπηρεσίες υποστήριξης.
Έχοντας ως μοχλό ανάπτυξης την απρόσκοπτη κάλυψη των αναγκών του πελατολογίου της εταιρείας, το οποίο αποτελείται από τις μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας, η είσοδος της CPI στο Auto – ID ξεκινά με την στρατηγική συνεργασία με τους κορυφαίους της αγοράς, Zebra Technologies και Datalogic.
Μέσα από τις νέες αυτές συνεργασίες, ενδυναμώνεται η γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών της CPI, με προτάσεις που απευθύνονται κυρίως στις αγορές του Retail, του Transportation & Logistics και της Υγείας, ισχυροποιώντας τη θέση της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
Ο κ. Άρης Παπαθάνος, Γενικός Διευθυντής της CPI αναφέρει σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ξεκινάμε μια νέα προσπάθεια στην αγορά του Auto-ID. Έχουμε αποφασίσει πως θέλουμε να τοποθετηθούμε σε αυτή την αγορά και πιστεύω πως θα μας βοηθήσει τα επόμενα χρόνια στο πλάνο ανάπτυξης που έχουμε για την εταιρεία. Η επένδυσή μας έχει ξεκινήσει χτίζοντας μια ομάδα με έμπειρους ανθρώπους από την αγορά του Auto – ID. Σε συνδυασμό με τις συνεργασίες με την Zebra & την Datalogic – που είναι οι ηγέτες της αγοράς – θα μπορέσουμε να χτίσουμε και να χρησιμοποιήσουμε την τεχνογνωσία μας για να προσφέρουμε επαγγελματικές λύσεις που προσθέτουν αξία και βέβαια υψηλή ποιότητα στην υποστήριξη των λύσεων αυτών, όπως σε όλες τις υπόλοιπες αγορές που δραστηριοποιούμαστε.»
Η εμπορική διάθεση των προϊόντων αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2018.

ΚοινοποίησηShare on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn