Στη CPI παρέχουμε τις υπηρεσίες προς τους πελάτες και συνεργάτες μας, με συμβόλαια υποστήριξης και συμβάσεις έργων . Ο πελάτης σύμφωνα με τις ανάγκες του μπορεί να επιλέξει τεχνική υποστήριξη (on site ή in house) με συγκεκριμένους όρους που αφορούν στους χρόνους ανταπόκρισης και επίλυσης βλαβών , κάλυψη εργασίας και ανταλλακτικών, κάλυψη πανελλαδική και όσους όρους επιθυμούν να εντάξουν στη σύναψη μίας συμφωνίας με την εταιρεία μας.
Σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί η μεγάλη εμπειρία της CPI στο κομμάτι διαχείρισης συμβάσεων που αφορούν στην παροχή συνολικής υπηρεσίας διαχείρισης αναλωσίμων και τεχνικής υποστήριξης εξοπλισμού, με πάνω από 5.000 ενεργά συμβόλαια στην αγορά, των οποίων η διαχείριση γίνεται με προκαθορισμένο Service Level Agreement (SLA).
Τύποι Συμβολαίων
Τεχνική Υποστήριξη
Τηλεφωνική Υποστήριξη
Απομακρυσμένη Επέμβαση
Προαγορά ωρών εργασίας
Ο πελάτης προαγοράζει ώρες τεχνικής υποστήριξης τις οποίες και «αναλώνει» όποτε πραγματικά τις χρειάζεται στο χρονικό διάστημα ενός έτους. Η ευελιξία αυτή προσφέρει στην εταιρεία μείωση του κόστους για υπηρεσίες ΙΤ. Υπάρχουν διαφορετικά πακέτα προαγοράς ωρών ανάλογα με το επίπεδο των εργασιών που απαιτείται (junior/Senior/Expert). O πελάτης εξασφαλίζει ανταπόκριση από τεχνικό σε 4 ώρες ή την επόμενη μέρα ανάλογα με το συμβόλαιο που έχει ζητήσει και με προνομιακές τιμές. Επίσης ενημερώνεται στο τέλος κάθε μήνα με report για τη χρήση του πακέτου, και τον υπολειπόμενο διαθέσιμο χρόνο.